Sesje coachingowe – business coaching

Sesje coachingowe business coaching

tabliczka-z-napisem-biznes-coaching

Co to jest business coaching

Nasi coachowie prowadzą indywidualne sesje coachingowe dla biznesu kierując się kodeksem etycznym ICF oraz 11 kompetencjami coachingowymi. Prowadzimy sesje zarówno w języku polskim jak i angielskim. Oprócz podstawowych akredytacji każdy z naszych coachów ma dodatkowe umiejętności, certyfikacje i akredytacje pracując w oparciu o różne formy pracy.

Realizując sesje coachingowe executive coaching i business coaching korzystamy  z następujących podejść :

  • coaching prowokatywny
  • ustawienia systemowe
  • podejścia transformacyjne
  • narzędzia Points of YouTM

Dowiedź się więcej czym jest coaching i zobacz nasze artykuły na blogu.

Umów się na bezpłatną sesję

Sesje coachingowe w organizacji

Korzystając z usług coacha w organizacji ważne jest aby odpowiednio się do tego przygotować. Naszym klientom towarzyszymy w procesie komunikacji z pracownikami, uzgadnianiu szczegółów jak również wspieraniu w realizacji celu, jednocześnie zachowując pełną poufność procesu. Klient jak i sponsor jest dla na ważny dlatego poświęcamy dużo uwagi temu aby dobrze wyjaśnić zasady coachingu, uzgodnić kontrakt trójstronny i zadbać o transparentność komunikacji. 

Proponujemy następujące etapy pracy z klientem biznesowym :

1. Spotkanie z działem HR / Managerem – ustalenie potrzeb organizacji, wstępnych celów, które organizacja stawia przed klientem coachingu – pracownikiem, sposobu komunikacji w organizacji.

2.Spotkanie  trójstronne ( klient, coach, sponsor) – omówienie szczegółowe zasad pracy coachingowej, ze szczególnym naciskiem na zasadę poufności, monitoringu i ewaluacji procesu.

3. Rozpoczęcie procesu coachingowego ( doprecyzowanie celu) – doprecyzowanie celu na spotkaniu coachingowym z klientem ( jeżeli nie miało to miejsca na spotkaniu trójstronnym), ustalenie szczegółowy mierników celu. Potwierdzenie zawarcia kontraktu i chęci prowadzenia procesu przez obie strony ( klient – coach).

4. Prowadzenie procesu coachingowego ( około 6-8 sesji) – długość procesu coachingowego jest uzależniona do celu, terminu jego realizacji i potrzeb klienta. Jest to ustalane każdorazowo indywidualnie z klientem i sponsorem.

5. Zakończenie procesu i ewaluacja procesu coachingowego – podsumowanie procesu cochingowego, weryfikacja osiągnięcia celu poprzez weryfikacje ustalonych wskaźników pomiaru celu przed rozpoczętym procesem.

 

Poszukujesz coacha – zapytaj o szczegóły

Nasi coachowie

Natalia Włodarska
Trener, Coach PCC, Master NLP
Anna-Lewecka-Olech-Manager-Trener-Coach ICF
Anna Lewecka-Olech
Trener, Coach ICF, Praktyk POY
Izabela Kluzek
Izabela Kluzek-Kot
Coach, Trener, HR Interim Manager
Tomasz Janiak
Trener, Coach, Dyrektor WIAL Poland
Agnieszka Kasprzycka
Agnieszka Kasprzycka
Coach Systemowy, Prezes Izby Coachingu
Małgorzata Ziarko
Małgorzata Ziarko
Trener, Mentor, Coach, Menadżer Sprzedaży
natalia-wlodarska-coach-portret
Natalia Włodarska
Trener, Coach PCC, Master NLP
Patryk Lange
Patryk Lange
Coach, Przedsiębiorca, Trener, Superwizor coachingu
Elżbieta Cwynar-Budzińska
Elżbieta Cwynar-Budzińska
Trener, Coach ICF
Paulina-Barnas-Coach
Paulina Barnaś
Executive Coach, Mentor, Coach PCC
Marta-Czapla-portret
Marta Czapla-Kluzek
Manager, Trener, Coach ICF
dariusz niedzieski
Dariusz Niedzieski
NeuroCoach, Coach PCC, Trener Biznesu,

Poproszę jeszcze o Like'a:-)