sesje coachingowe business coaching

Sesje coachingowe – business coaching

Sesje coachingowe business coaching

tabliczka-z-napisem-biznes-coaching

Co to jest business coaching

Nasi coachowie prowadzą indywidualne sesje coachingowe dla biznesu kierując się kodeksem etycznym ICF oraz 11 kompetencjami coachingowymi. Prowadzimy sesje zarówno w języku polskim jak i angielskim. Oprócz podstawowych akredytacji każdy z naszych coachów ma dodatkowe umiejętności, certyfikacje i akredytacje pracując w oparciu o różne formy pracy.

Realizując sesje coachingowe executive coaching i business coaching korzystamy  z następujących podejść :

  • coaching prowokatywny
  • ustawienia systemowe
  • podejścia transformacyjne
  • narzędzia Points of YouTM

Dowiedź się więcej czym jest coaching i zobacz nasze artykuły na blogu.

Umów się na bezpłatną sesję

Sesje coachingowe w organizacji

Korzystając z usług coacha w organizacji ważne jest aby odpowiednio się do tego przygotować. Naszym klientom towarzyszymy w procesie komunikacji z pracownikami, uzgadnianiu szczegółów jak również wspieraniu w realizacji celu, jednocześnie zachowując pełną poufność procesu. Klient jak i sponsor jest dla na ważny dlatego poświęcamy dużo uwagi temu aby dobrze wyjaśnić zasady coachingu, uzgodnić kontrakt trójstronny i zadbać o transparentność komunikacji. 

Proponujemy następujące etapy pracy z klientem biznesowym :

1. Spotkanie z działem HR / Managerem – ustalenie potrzeb organizacji, wstępnych celów, które organizacja stawia przed klientem coachingu – pracownikiem, sposobu komunikacji w organizacji.

2.Spotkanie  trójstronne ( klient, coach, sponsor) – omówienie szczegółowe zasad pracy coachingowej, ze szczególnym naciskiem na zasadę poufności, monitoringu i ewaluacji procesu.

3. Rozpoczęcie procesu coachingowego ( doprecyzowanie celu) – doprecyzowanie celu na spotkaniu coachingowym z klientem ( jeżeli nie miało to miejsca na spotkaniu trójstronnym), ustalenie szczegółowy mierników celu. Potwierdzenie zawarcia kontraktu i chęci prowadzenia procesu przez obie strony ( klient – coach).

4. Prowadzenie procesu coachingowego ( około 6-8 sesji) – długość procesu coachingowego jest uzależniona do celu, terminu jego realizacji i potrzeb klienta. Jest to ustalane każdorazowo indywidualnie z klientem i sponsorem.

5. Zakończenie procesu i ewaluacja procesu coachingowego – podsumowanie procesu cochingowego, weryfikacja osiągnięcia celu poprzez weryfikacje ustalonych wskaźników pomiaru celu przed rozpoczętym procesem.

 

Poszukujesz coacha – zapytaj o szczegóły

Nasi coachowie

Anna Lewecka-Olech
Coach ICF, Trener, Manager
Izabela Kluzek-Kot
Coach, Trener, HR Interim Manager
Małgorzata Ziarko
Małgorzata Ziarko
Trener, Mentor, Coach, Menadżer Sprzedaży
natalia-wlodarska-coach-portret
Natalia Włodarska
Trener, Coach PCC, Master NLP
Patryk Lange
Patryk Lange
Coach, Przedsiębiorca, Trener, Superwizor coachingu
Elżbieta Cwynar-Budzińska
Elżbieta Cwynar-Budzińska
Trener, Coach ICF
Marta-Czapla-portret
Marta Czapla-Kluzek
Manager, Trener, Coach ICF
Małgorzata Oleś
Coach ACC, Trener Metody Points Of You
Łukasz Marciniak
Łukasz Marciniak
Coach, Facylitator, Konsultant i Terapeuta systemowy
Jolanta Piątkowska
Trener, Coach

Poproszę jeszcze o Like'a:-)